
Zašto Insights MDI®?
- Svakih 7 sekundi se u svijetu generiše jedan izvještaj
- Primjena prilagođena vašim zahtjevima
- Najprodavaniji alat procjene
- 11 vrsta izvještaja
- Efikasno vrijeme popunjavanja 20 min.
- Pun izvještaj za 24h
Šta je Insights MDI®?
INSIGHTS MDI® analiza obuhvaća ponašanje, snage i slabosti pojedinca, kao i njihov razvojni potencijal i predstavlja ih u pisanom i grafičkom obliku.
Pruža opsežan opis ponašanja (prirodnog stanja) i prilagođenog ponašanja (prikazanog na radnom mjestu).Pored toga, pruža uvid i u naše pokretačke motive koji otkrivaju što potiče naš entuzijazam i ambiciju. Pruža uvid u EQ, tj. sposobnosti osobe da sagleda, razumije i usmjerava svoje emocije kako bi ostvarila bolju interakciju i povećala produktivnost.
INSIGHTS MDI® SE SMATRA NAJPRIMJENLJIVIJIM ALATOM U SVRHU PROCJENE, UPRAVLJANJA I RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA:
- •     INSIGHTS MDI® ne mjeri inteligenciju, niti karakterne osobine, već ono što se može mijenjati i unaprjeđivati
- •     Pruža detaljan opis ponašanja i preferencija u ponašanju osobe kao i pokretačkih motiva koji stoje iza određene vrste ponašanja
- Individualni razvoj
- Timski razvoj
- Kompanijski razvoj

Kojom bojom zračiš?
Insights MDI® alat nam na šarolik i nezaboravan način pomaže da prije svega razumijemo sami sebe, a potom i druge, da se prilagodimo raznim komunikacionim situacijama, kao i da ta saznanja iskoristimo na najbolji mogući način kako bismo poboljšali međuljudske odnose i suradnju.
Metodologija Insights MDI® alata koristi lako prepoznatljiv i pamtljiv model od 4 boje kako bi pomogao pri razumijevanju vlastitog stol ponašanja, komunikacije,svoje prednosti i vrijednost koje donosimo u radnu sredinu. Koja je vaša boja: Crvena, Žuta, Zelena ili Plava?
Poznavanje sebe je početak svake mudrosti – Aristotel
Jasni motivi – bolja komunikacija
Komunikacija je najefikasnija kada uzmemo u obzir potrebe i očekivanja našeg sugovornika, što nam osigurava da se prilagodimo njegovom/njenom osobnom komunikacijskom stilu koji proizilazi iz njegove dominantne boje. Svatko od nas je svijet za sebe, sa svim svojim specifičnostima, te se naš stil ponašanja, komunikacije, naše potrebe i očekivanja razlikuju.Insights MDI® alat nam pomaže ne samo da bolje upoznamo sebe, već i kako to saznanje primijeniti u interakciji s drugima i ostvariti efikasniju komunikaciju.
Alat nam osigurava uputstvo kako se postaviti prema svakoj boji, kako izložiti informaciju koju želimo prenijeti, i kako da postanemo fleksibilniji u komunikaciji.Insights MDI® nam pomaže otkriti i razumijeti motive koji nas pokreću.
Naši motivi predstavljaju objektiv kroz koji promatramo svijet, ono što nas ispunjava i što izaziva našu inicijativu. Oni su duboko u svima nama ali većina nas nikada ne nauči kako ih definirati i iskoristiti na najbolji mogući način. Insights MDI® osvjetljava razlike u perspektivi i objašnjava ih, čime olakšava razumijevanje i drugih i sebe.
Kada su naši motivi zadovoljeni, osjećamo se angažirano, nagrađeno, i energično. A kada smo strastveni prema onome što radimo postižemo i bolje rezultate.
Kome je namijenjen?
Svima koji žele unaprijediti svoj stil komunikacije, da budu svijesniji svog stila ponašanja i utisaka koji ostavljaju u kontaktu s drugima, onima koji žele efikasnije upravljati svojim vremenomn, i kao i onima koji žele biti efikasniji u interakciji s drugačijima od sebe.
Šta dobiva pojedinac?
- Bolje razumijevanje svojih snaga i slabosti
- Sveobuhvatan plan osobnog razvoja
- Kvalitetnije odnose s drugima
- Bolje upravljanje svojim vremenom

Koja je boja tvog tima?
Svaki tim je više od sume svojih članova. Individualni razvoj članova tima nije dovoljan kako bi se unaprijedio cjelokupan tim, potrebna je šira slika – kako se svaki pojedinac uklapa u tim, koja je njegova uloga, čime doprinosi, a čime koči tim? Insights MDI® putem svog timskog izvještaja odgovara na ova pitanja i vaš tim dovodi na viši nivo funkcioniranja.
Talent dobiva utakmice, ali timski rad i inteligencija osvajaju prvenstva. – Majkl Džordan
Do efikasnijih rješenja uz usklađen tim
Uz pomoć pregleda i usporedbe pojedinačnih stilova ponašanja, motiva i vrijednosti članova tima dobivamo sveobuhvatan uvid u snage i slabosti tima.
Što znači ako je vaš tim većinom crveno-žut? Kako najbolje iskoristiti svoje plave članove tima? Šta znači „nedostatak“ određenih stilova i kako se nositi s njim? Analizom različitih stilova ponašanja i timskog Kruga dobivamo odgovore na ova pitanja, a samim tim i uvid u strukturu i dinamiku tima – što je ključna informacija da bismo znali kako zapravo tim funkcionira, koji odnosi i ljudi su ključni za efikasnost tima i da li netko „odskače“ od ostatka.
U svakom timu i poslu je za uspjeh ključna komunikacija.
Insights MDI® daje uvid u stil komuniciranja tima, a pored toga i savjete kako doći do boljeg međusobnog razumijevanja članova tima, i kvalitetnijih međuljudskih odnosa.
Analiza motiva i vrijednosti članova tima nam pruža informaciju kako učiniti da tim bude angažiran, posvećen i motiviran, koji su faktori koji vode do stresa, i gdje su potencijalni izvori konflikata.
Insights osigurava idealnu osnovu za formiranje strategije podjele zadataka i uloga koje će dovesti kako do maksimalne produktivnosti, tako i do maksimalnog zadovoljstva tima.
Kome je namijenjen?
Novoformiranim timovima koji se tek trebaju upoznati, i stati na noge, svim timovima koji prolaze kroz izazove, kao i timovima koji žele biti još jači, bolji i efikasniji.
Šta dobivaju timovi?
- Efikasniju komunikaciju i kvalitetnije međuljudske odnose
- Redukovan stres i manje konflikata
- Jasno definisanu timski kulturu
- Strategije za potenciranje snaga i minimiziranje slabosti tima

Koje su boje vaše kompanije?
Čak i najbolji talenti ne mogu iskoristiti svoje potencijale do maksimuma ako se ne nalaze na pravom mjestu u organizaciji. Insights MDI® analiza osigurava jednostavnu procjenu zahtjeva radnog mjesta, koja je odlična osnova za sve procese kompanijskog razvoja.
Svaka minuta potrošena na organizaciju nam zaradi jedan sat kasnije. – Bendžamin Frenklin
Organizovana kompanija je uspješna kompanija
Insights nudi opširnu analizu radnog mjesta kojom se određuje koja su to ponašanja neophodna za uspjeh na datom radnom mjestu, i koje vrijednosti i motive rad na datoj poziciji podržava i nagrađuje.Uz ovu sveobuhvatnu usporedbu proces selekcija dobiva dodatnu vrijednost i postaje brži, a uz preciznu analizu radnih mjesta proces reorganizacije ili restrukturiranja je lakši i jednostavniji.A saznanje o tome koje vrednosti i motive posao podrazumeva i nagrađuje omogućava naučno zasnovanu procenu i definisanje kompanijske kulture, kao i procenu uklapanja zaposlenih u kulturu.Saznanje o tome koje vrijednosti i motive posao podrazumijeva i nagrađuje omogućava naučno osnovanu procjenu i definiranje kompanijske kulture, kao i procjenu uklapanja zaposlenih u kulturu.
Plan nasleđivanja je neizostavan za sve organizacije koje vode računa o svojoj budućnosti i žele dugoročno da se zadrže na tržištu. (…i žele se dugoročno zadržati na tržištu).Informacija o tome što pozicija koja se naslijeđuje zahtjeva od kandidata i kako se on uklapa više nije dovoljna – zato uvodimo emocionalnu inteligenciju koja pravi razliku između menađera i lidera.
Organizacija brže raste i bolje posluje kada je posvećenost zaposlenih viša. Insights MDI® nudi veoma praktične i primenljive savete kako motivisati i upravljati svojim zaposlenima i kako im obezbediti okruženje koje im je potrebno kako bi pružili svoj maksimum.
Insights nudi vrlo praktične i primjenjiva savjete kako motivirati i upravljati svojim zaposlenima i kako im osigurati okruženje koje im je potrebno kako bi pružili svoj maksimum.
Kome je namijenjen?
Organizacijama koje prolaze kroz promjene ili izazove, kao i novim kompanijama koje žele da rastu na kvalitetnoj osnovi.
Šta dobiva organizacija?
- Brži i efikasniji proces selekcije
- Kvalitetniji plan nasleđivanja
- Višu posvećenost i zadovoljstvo zaposlenih
- Brži rast poslovanja
Oblasti koje Insights MDI® pokriva su:
- Opće karakteristike našeg ponašanja
- Kakav doprinos pojedinac donosi u radnu sredinu/tim
- Komunikacija: komunikacioni stil osobe; savjeti kako komunicirati, a kako ne komunicirati sa njom
- Reputacija: kako osoba vidi sebe, a kako je vidi okolina kada je pod umjerenim ili visokim stresom
- Prirodni i adaptirani stil ponašanja
- Kradljivci vremena – u kojim oblastima i ponašanjima osoba najviše gubi vrijeme
- Oblasti za dalji razvoj
- Hijerarhija 12 ključnih načina ponašanja osobe u poslovnom okruženju
- Opće karakteristike naših motiva i vrijednosti
- Opis primarnih, situacijskih, i indiferentnih motiva
- Snage
- Konflikti ponašanja i motiva
- Idealno okruženje
- Ključni savjeti za motiviranje
- Ključni savjeti za upravljanje
- Akcijski plan