
Napredne prodajne vještine i alati u prodaji
Svaki dan, svake sedmice, svakog mjeseca nad nama visi jedno pitanje! Od njega zavisimo i ono nam određuje sudbinu – Koliko smo prodali!? Svi koncepti i svi segmenti naših kompanija zavise isključivo od uspjeha naše prodajne sile. Prodaja nas pokreće, ali i zaustavlja. Prihodovali smo ili nismo i to je krajnja istina naše kompanije!
Znamo da je veliki broj faktora koji određuju uspješnu prodaju (kvalitet našeg proizvoda, cijena, kanali distribucije, promocija, potražnja na tržištu itd.), ali takođe znamo da potpuno isti proizvod neko prodaje bolje, neko lošije, neko više, neko manje.
Cilj seminara je da doprinese stvaranju vrhunskih prodavaca, ljudi koji su sposobni da isti proizvod ili uslugu prodaju više od drugih i koji znaju kako steći nove kupce.
Šta će polaznici naučiti na seminaru?
- Koji su pokretački motivi kao konkurentna prednost u prodaji?
- Kako efikasno prilagoditi prodajni pristup različitim tipovima kupaca?
- Koji su alati za efikasnu neutralizaciju teških prigovora?
- Kako efikasno zaključiti prodaju?