
Ustupanje i administracija zaposlenika
Mogućnost ustupanja zaposlenika i njihova administracija daju vam priliku da smanjite administrativne troškove tako što ćete našoj firmi prepustiti ulogu poslodavca za Vaše zaposlenike.
Dobivate fleksibilnost i brzo adaptiranje na tržišne promjene – u kratkom roku može se povećati ili smanjiti broj zaposlenika, shodno trenutnim potrebama.
Usluge koje pružamo počinju prikupljanjem dokumentacije potrebne za izradu ugovora o radu, uključuju prijavu zaposlenika na obavezno socijalno osiguranje, izdavanje svih pratećih potvrda i dokumenata zaposlenom, a završavaju se zaključivanjem radnog odnosa.
Slobodno nam prepustite i sve financijske poslove koji se tiču zaposlenih: od obrade ulaznih podataka do izrade platnih lista. Ne samo da ne morate brinuti o obračunima plaća i praćenju promjena pravne regulative po tom aspektu, već se oslobađate odgovornosti za točnost obračuna.
Ukoliko želite, ova usluga može obuhvatiti i regrutiranje i selekciju, čime bi proces zapošljavanja bio zaokružen – od pronalaženja adekvatnih radnika do vođenja administracije.
Posvetite se unapređenju svog biznisa – papirologiju ostavite nama!
Iznajmljivanje službe ljudskih resursa
Ukoliko nemate HR službu u okviru svoje kompanije, ili vam je potrebna dodatna podrška u rješavanju izazova na polju ljudskih resursa, možete angažirati naš HR tim. Ekspertiza koju time dobivate daje vam mogućnost da radite na regrutiranju i selekciji novih suradnika, kao i da razvijate pojedince i timove koji već rade za vas, kroz razne procese procjene njihovih motiva, sposobnosti i zadovoljstva, treninge i edukativne programe, kao i individualne i grupne coaching sesije.
On Site Management
Po vašoj želji, naši stručnjaci mogu doći u vašu firmu i dodatno kontrolirati i organizirati sve procese koji se tiču zaposlenika; naša kompanija trenutno je jedina na tržištu koja vam u roku može izaći u susret. Teritorijalna rasprostranjenost daje nam tu prednost – naši zaposlenici uredno će posjećivati vašu firmu i voditi računa o potrebama vaših radnika i administraciji koja prati poslovne procese, ali i unaprijeđivati njihov rad u skladu s vašim potrebama.
Iznajmljivanje kadrovsko-pravnog sektora
Vašoj firmi podrazumijeva da vi budete formalni poslodavac, a da vas mi oslobodimo opterećujuće papirologije i šablonskih poslova koji oduzimaju vrijeme. Usluge uključuju kompletnu podršku: prikupljanje dokumentacije potrebne za izradu ugovora o radu, prijavu zaposlenog na obavezno socijalno osiguranje, izdavanje svih pratećih potvrda i dokumenata zaposlenom, pa sve do zaključivanja radnog odnosa.
Slobodno nam prepustite i sve financijske poslove koji se tiču zaposlenih: od obrade ulaznih podataka do izrade platnih lista. Ne samo da ne morate brinuti o obračunima plaća i praćenju promjena pravne regulative po tom aspektu, već se oslobađate odgovornosti za točnost obračuna.
Svi koraci obavljaju se kroz napredni softver za kadrovsko-pravne poslove, što garantira precizno i ažurno arhiviranje podataka. Za pružanje najbolje usluge zaduženi su naši zaposlenici koji će uvijek biti posvećeni radu sa vama.
Poslovna administracija
Ekonomski razvoj doveo je do toga da Crna Gora postane zanimljiva destinacija za inozemne državljane koji se javljaju na oglase za poslove za koje su kadrovi u deficitu ili nepostojeći.
Od onih najbrojnijih, iz područja turizma i ugostiteljstva, do vrhunskih menadžera, od posla ih dijeli dozvola za privremeni boravak i rad. One mogu biti godišnje, sezonske i ugovorene, a po osnovi zapošljavanja, spajanja obitelji ili kupovine nekretnine.
Na sebe preuzimamo kompletnu pripremu dokumentacije i sve potrebne informacije kako bi vaš idealan kandidat imao što jednostavniji put od apliciranja do dobivanja dozvole za privremeni boravak i rad i što brže započeo radni odnos.
Akt o sistematizaciji je pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta. Ovaj dokument je neophodan svim ozbiljnim kompanijama. Njime se utvrđuje sistem koordinacije i kontrole rada, uvjetii, nivoi obrazovanja, zanimanja i broj izvršilaca za obavljanje poslova u skladu s potrebama procesa rada i opisi radnih mjesta.
Međunarodna administracija
Činjenica je da je Crna Gora postala atraktivna lokacija za strana ulaganja, posebno u području turizma i nekretnina.
Stoga smo došli do zaključka da se naša desetogodišnja ekspertiza, kao i suradnja s lokalnim institucijama i poznavanje birokratskih propisa, može ponuditi pravnim ili fizičkim osobama koje žele poslovati na našem tržištu.
Mi se brinemo o procedurama i pripremi dokumentacije, radnih i boravišnih dozvola, otvaranju i vođenju bankovnih računa, knjigovodstvenim uslugama i svim drugim procesima potrebnim za početak rada u Crnoj Gori. Štedeći vrijeme i novac, dopuštamo vam da se posvetite onome što je doista važno – razvoju vašeg poslovanja.
Svi zakonski propisi koji se odnose na uspostavu, rad i porezni sustav (doo i AD) usklađeni su s europskim standardima s povoljnim uvjetima za strane ulagače kako bi se povećao broj stranih investitora.
Šta kažu naši klijenti?
Agencija O. Partners i Aztek, posjeduje veoma kvalifikovane, i izuzetno profesionalne i ljubazne zaposlene, u prvom redu gospođicu Zoricu Marićević sa kojom najviše sarađujemo. Uvijek na vrijeme obavijeste o produženju ugovora ili drugim aktivnostima i obavezama i pravima u vezi sa zaposlenima koji su angažovani preko vaših agencija. Saradnju sa vama mogu riječju opisati kao izuzetno dobru.
Svaku sreću u daljem radu i da ostanete kao do sad.
Biljana Jerković
Poštovani,
Koristimo priliku da Vam se zahvalimo na kvalitetnoj saradnji i dugogodišnjem iskustvu. Cijeneći Vaše kvalitete očekujemo i dalju uspješnu poslovnu saradnju.
Srdačan pozdrav,
Vlado Đukić
Agencija “AZTEK” vrši usluge na izuzetno profesionalan način, kvalitetno i odgovorno.
Srdačno preporučujemo agenciju “AZTEK” kao vašeg partnera.
Darka Stanišić
Koristimo ovu priliku da istaknemo našu dobru saradnju sa agencijom Aztek doo, u prethodnom periodu. Uvijek su nam izlazili u susret, čak i kada smo imali veoma kratke rokove za rad. U dosadašnjem poslovanju nemamo negativnih iskustava u našoj saradnji.
Dragana Došljak Frančišković
Dobra poslovna komunikacija, razumijevanje naših poslovnih potreba prilikom radnog angažovanja zaposlenih, stručnost tima, ljubaznost zaposlenih kao i kratki rokovi završetka posla, naveli su nas da nastavimo saradnju sa agencijom Outsourcing.
Nadamo se nastavku i razvoju uspješne poslovne saradnje i u budućnosti!
Sanja Čabarkapa
Izuzetno ekspeditivni, profesionalni i efikasni.
Nikola Raičević
Na bazi dosadašnje saradnje, sa zadovoljstvom možemo potvrditi da agencija HR Partners, kao pružalac usluga privremenog ustupanju zaposlenih, svoje ugovorne obaveze izvrašava profesionalno, blagovremeno i kvalitetno.
Predrag Krivokapić
Sa agencijom za ustupanje radnika Outsourcing Partners sarađujemo duži niz godina i možemo da izrazimo naše puno zadovoljstvo. Ističemo agilnost, ažurnost i visoku profesionalnost zaposlenih u kompaniji, kao i sa zaposlenima koje ustupate.